Primera setmana d’escola

Durant els primers dies d’escola es barregen sentiments, emocions, inquietuds i il·lusions. Alumnes i mestres comencem un nou curs, un nou camí amb ganes d’avançar, de ser feliços i d’aprendre. Hem de ser conscients que alumnes, família i escola formem un equip que busca un objectiu comú: el desenvolupament integral de l’alumne.

Aquest curs seguirà marcat per la pandèmia però les experiències prèvies ens fan pensar que podrem tenir un curs el més normalitzat possible.

Gaudiu dels vostres infants i acompanyeu-los en aquest camí tant apassionant que és l’educació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *