INFORMACIÓ VALS MATERIAL ESCOLAR

El 9 d’abril de 2024 el Govern va aprovar un ajut de 60 euros per adquirir material escolar​ per a l’alumnat que cursarà educació primària o educació secundària el curs 2024-2025 en un centre del Servei d’Educació de Catalunya.

Les famílies podran bescanviar els vals en qualsevol dels establiments comercials adherits o cedir-los als centres educatius per a la compra de material escolar.

Els vals es distribuiran per correu postal al domicili durant els mesos d’estiu. És per això, que si un alumne ha canviat de domicili, us demanem que ho comuniqueu, mitjançant correu electrònic, a la Direcció del centre abans del dimarts 30 d’abril.

L’adreça de correu és: e3001668@xtec.cat i a l’assumpte poseu: CANVI ADREÇA CORREU POSTAL, indicant al correu l’adreça actual i el nom de l’alumne/es.

Si no envieu cap correu entendrem que l’adreça que ens consta al centre és la correcta.

Gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *