Recomanacions d’estiu!

Ja arriba la calor, l’estiu ja és aquí! I amb ell, el bon temps, passar llargues estones amb la família o els amics, anar a la platja, a la piscina, caminar per la muntanya, agafar la bicicleta… I també tornen les recomanacions de llibres. Us deixem les recomanacions de tot el curs escolar que, com sempre, han estat elaborades pel Seminari de Biblioteques del CRP de Gràcia (en col·laboració amb Casa Anita).

I aquí sota, us deixem les recomanacions del curs escolar fetes per l’Associació de mestres Rosa Sensat.

Que llegiu de gust!