Estratègia Digital de Centre

L’ESTRATÈGIA DIGITAL de CENTRE (EDC) de l’escola Reina Violant és un instrument pràctic que té per finalitat formalitzar la governança de la tecnologia en el marc de l’autonomia de centre i del Projecte Educatiu de Centre (PEC). És el document que recull totes les accions que es realitzen per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del nostre centre educatiu.

Té com a referent el Pla d’educació digital de Catalunya (PEDC), i durant el curs 2021-2022 el claustre va participar en una Formació Interna de Centre (FIC) amb un mentor que va ser el punt de partida per a reflexionar sobre la nostra EDC.

Durant aquest curs, anirem treballant en l’elaboració del document, per tal que substitueixi l’anterior Pla TAC.

<<< Clica a la imatge per a llegir el Pla TAC (vigent fins el curs 2021-2022)