Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa. En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

El Consell Escolar del nostre centre queda constituït per les següents persones representants:

• Equip directiu: Olga Ramírez, Miriam Catena i Judit Prats
  • Sector mestres: Yolanda Romero, Natàlia Ribes, Mònica Cuéllar i Elisabet Filella
  • Sector personal no docent: Carles Oliver
  • Sectors mares/pares: Marta Hernández, Israel Asenjo, Sandra Filippelli, Joan Pérez
  • Representant AFA: Ariadna Laguna
  • Representant municipal: Isabel Deniel Sánchez.

COMISSIONS de Consell Escolar:

• Econòmica: Carles Oliver,  Judit Prats, Marta Hernández, Marc Fernández, Isabel Deniel. Consulta el balanç econòmic Exercici 2023.

• Permanent: Joan Pérez, Olga Ramírez, Carles Oliver, Isabel Deniel

• Convivència i gènere: Israel Asenjo, Olga Ramírez, Miriam Catena, Judit Prats i Isabel Deniel.

Acords

Consell n.1