SALUTACIÓ DE PEPET, EL CASTANYER.

POEMA I SALUTACIÓ DEL CASTANYER ALS NENS I NENES DE L’ESCOLA.
POEMA I SALUTACIÓ DEL CASTANYER                                   CURS 2018-19
Bona tarda a tots i totes!
Sóc el castanyer Pepet,
que vinc a visitar-vos a l’escola
des de la Vall de Vallbona!

Mengeu moniatos, mengeu castanyes,
i fer-vos un tip de panellets!!!
Aquesta festa és… Llegeix més»

LA NONA I EL XAVI BASTÉ ENS HAN REPRESENTAT EL CONTE DEL PETIT PRÍNCEP, AL CICLE INICIAL, DINTRE DEL 75È ANIVERSARI DE LA PUBLICACIÓ DEL LLIBRE.

A l’escola, hem commemorat l’any del 75è aniversari del conte “El Petit Príncep”.
Al Parvulari i al Cicle Inicial, ho hem arrodonit amb la reprsentavió del conte.
Ho hem gaudit moltíssim!
Aquí en teniu unes imatges.… Llegeix més»

AL REINA VIOLANT, FESTEGEM LA TARDOR!!!

MURAL REALITZAT AMB LA TÈCNICA DEL PUNTILLISME, AMB TAPS DE SURO COM A TAMPONS, AL CICLE SUPERIOR.
MURAL DE PLÀSTICA REALITZAT AL CICLE SUPERIOR. REPRESENTA LA CERDANYA EN COMENÇAR LA TARDOR.
LA TÈCNICA UTILITZADA ÉS EL PUNTILLISME I ESTÀ FET AMB LA TÈCNICA DEL PUNTILLISME AMB TAPS DE SURO COM A TAMPONS.

ELS DIJOUS SOSTENIBLES DEL REINA VIOLANT

Al Reina, tenim engegat el Projecte de Sostenibilitat ja fa alguns anys.
Cada curs, l’ampliem i li afegim noves actuacions que ens impliquen i ens fan cada cop més conscients de la cura del nostre entorn.
Aquest curs, treballarem la cura del soroll.
Hem elaborat un nou projecte: “So, soroll, silenci” que, juntament amb l’hort, la compostadora i el reciclatge, ens ajuden a ser ciutadans compromesos amb el respecte i la millora del medi ambient.
Cada curs es responsabilitza d’unes actuacions concretes, distribuïdes amb el seguiment de la Comissió de Sostenibiitat i Camins Escolars.
Hem destinat els… Llegeix més»

L’obra de teatre de final de curs

Aquest curs hem participat a Xarxes pel Canvi amb el projecte de teatre i ha conclòs amb l’obra que s’ha representat entre tots els alumnes de l’escola.
L’obra és “El malalt imaginari” de Jean Baptiste (Moliere) i ha estat una experiència molt enriquidora.
Els cursos d’Infantil van… Llegeix més»