Visita al parc de natura “el Garber” i a la fàbrica de galetes “Cobo”.

El passat dilluns tots els alumnes de l’escola van l’oportunitat de visitar l’Espluga de Francolí. Allà van gaudir d’una visita força interessant pel par de natura el Garber, un espai destinat a l’educació ambiental i al lleure on, tot passejant, van descobrir les espècies més comunes del bosc mediterrani presents al bosc de Poblet, la seva distribució per comunitats vegetals i els seus usos tradicionals.

Un cop acabat aquest passeig i abans de dinar, vam anar a la fàbrica de galetes Cobo on vam tindre l’oportunitat de fer un petit tour al voltant de les seves instal.lacions a més de gaudir d’un petit tastet d’una de les seves especialitats com són els carquinyolis.