Aquest trimestre a anglès hem començat repassant vocabulari que els infants ja coneixien d’etapes anteriors. Aquest repàs ens ha ajudat a reforçar la seva confiança i a preparar-nos per aprendre paraules noves.
A la unitat “A Winter Walk”, hem treballat el vocabulari relacionat amb la roba, especialment les peces pròpies de l’hivern. Hem après paraules com coat, scarf, hat, gloves o boots, i les hem practicat a través de cançons, jocs i activitats orals perquè els nens i nenes les puguin utilitzar de manera natural. Aquesta és una de les cançons que hem treballat i que els hi ha agrada molt, per si la voleu escoltar en família.
Actualment estem treballant la unitat “Time to tidy up!”, on estem aprenent el nom de diferents joguines en anglès. A classe practiquem el vocabulari i les estructures gramaticals amb els jocs, en aquest cas escollien la seva joguina preferida i ho explicaven als companys i companyes.
Com sempre, ho fem a través de dinàmiques lúdiques, jocs i activitats participatives que fomenten la comprensió i l’ús de l’anglès d’una manera divertida i significativa.
Do you want to play? What’s your favourite toy?
Per cert, tornant de les “Easter holidays” anirem a veure una obra de teatre en anglès que es diu Goldilocks! Ja l’estem preparant amb molta il·lusió!
See you soon!


