EQUIPS PER LA CONVIVÈNCIA

Emmarcats en el programa d’innovació pedagògica #aquiproubullying que promou el benestar emocional de l’alumnat, la implicació individual i col·lectiva en la millora de la convivència i la sensibilització envers l’assetjament escolar com a factors clau en la prevenció, aquest és el segon curs que a la nostra escola posem en marxa els Equips per la Convivència, els quals tenen com a finalitat detectar i aturar aquelles accions que dificultin les relacions entre iguals i malmetin la convivència i promoure tant estratègies de gestió positiva dels conflictes com mesures restauratives de tal manera no arribin a donar-se situacions d’assetjament.

Les funcions dels Equips X la convivència són:

• Observar i detectar situacions que trenquen la convivència i enregistrar-les.
  • Estar atents a companys que necessitin ajuda perquè se sentin insegurs, exclosos, amenaçats o agredits.
  • Analitzar les situacions conflictives i fer propostes d’intervenció.