Instal·lacions

• Planta Baixa:
    • 5 aules d’educació infantil, 1 aula de joc simbòlic, 1 aula de reforç i una aula de psicomotricitat, pati d’educació infantil (E.I.3) i pati de sorra (els alumnes d’E.I. 4 i E.I. 5, 1r, 2n i 3r utilitzen aquest espai a l’hora de l’esbarjo; infantil i primària no coincideixen a l’esbarjo).
    • Aula de material, consergeria, secretaria, AFA, menjador i cuina.

• Primera planta:
    • 4 aules de CI, sala de mestres, despatx de mediació/escola verda, tutoria i biblioteca amb espai d’audiovisuals i espai de lectura, hort.

• Segona planta:
    • 4 aules de CM, tutoria, aula d’acollida, despatx de direcció, aula de música i d’experimentació/laboratori.

• Tercera planta:
    • 4 aules de CS, tutoria, aules d’educació especial, aula d’informàtica i aula d’anglès.
    • Passarel·la d’accés a la zona esportiva: gimnàs, vestuaris i pista. Els alumnes de 4rt, 5è i 6è utilitzen aquest espai a l’hora de l’esbarjo.