QUI SOM?

Som una escola catalana, pública, participativa, amb una metodologia de treball activa i respectuosa amb els ritmes i els processos interns dels infants. El nostre propòsit és el desenvolupament de les competències per la vida, aquelles que ens serveixen per poder donar resposta als reptes individuals i col·lectius. Som un centre compromès amb el medi ambient i la vida saludable, la cultura i canvi educatiu. La nostra idea d’escola és construir un projecte pedagògic que doni resposta a les necessitats actuals de l’educació i per això som un dels centres que forma part del programa d’escoles verdes, som escola guardonada amb els premis Baldiri Reixach i formem part de la Xarxa de Competències Bàsiques.