AVALUAR PER APRENDRE-XARXA DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Des de fa tres cursos, la nostra escola forma part del projecte d’Innovació de la Xarxa de Competències.

La Xarxa de Competències (XdC) és una modalitat de formació i desenvolupament professional docent basat en l’aprenentatge entre iguals i en xarxa, promoguda pel Departament d’Educació, dins el seu pla de formació permanent. La XdC està formada per equips docents de centres d’educació infantil, primària, secundària i batxillerat que volen iniciar, mantenir o consolidar processos de reflexió-acció en equip i en xarxa per transformar l’escola en un espai que afavoreixi l’aprenentatge i ajudi els docents a millorar el seu desenvolupament professional i als centres a constituir-se en organitzacions que aprenen.