Projecte TAC

El Pla TAC de Centre és un instrument per a la planificació i governança de la tecnologia en el marc de l’autonomia de centre i del seu projecte educatiu. Els objectius del Pla TAC de centre són, entre d’altres:

• Planificar el desplegament i la inserció de les TIC en els àmbits educatiu, administratiu i comunicatiu.
  • Promoure l’assoliment de la competència digital per part de tots els alumnes.
  • Promoure l’assoliment de la Competència Digital Docent per part de tots els mestres.
  • Impulsar els usos curriculars de les TAC, i fer-ne el seguiment i avaluació.
  • Assignar responsabilitats compartides en la gestió de la tecnologia de centre.
  • Vetllar pel compliment de la normativa en els usos de la tecnologia, especialment en allò que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i a la Llei de Propietat Intel·lectual (LPI).
  • Establir criteris per a la definició de les prioritats de dotació dels recursos tecnològics i d’assessorament i de formació dels docents.
  • Establir la presència del centre a internet (Portal de Centre, plataforma virtual).

Podeu consultar el pla de la nostra escola:

Pla TAC