Imports quotes

APORTACIONS MATERIAL INFANTIL

IMPORT: 95€ (amb material fotocopiable)

Inclou:
Llapis, adaptador, goma, colors de fusta, ceres toves, ceres dures, retoladors gruixuts i retoladors prims.
Fulls de paper blanc, fotocòpies, paper bàsic, paper vegetal, paper d'embalar de diferents colors.
Papers de treballs plàstics: seda, crespó, xarol, cel·lofana i goma eva.
Cola blanca, barres de cola, pintura de dits, pintura tèmpera, aquarel·la, pinzells diversos.
Plastilina, gomets de diferents colors i mides, pasta de modelatge.
Elements creatius varis: plomes, pompons, ulls, picarols, purpurina, maquillatge, pals rodons, pals plans, cintes, cordills.
Guixos prims i gruixuts, fulls per plastificar, velcro.
Punxons, estoretes, tisores, safates multiús, tampons i segells d'estampar.
ALtres: material didàctic manipulatiu.

APORTACIONS MATERIAL PRIMÀRIA

IMPORT: 90€ (amb material fotocopiable).

Inclou:
Llibretes per àrees, dossiers varis (competències, música,...).
Carpeta arxivadora i carpeta classificadora, fundes de plàstic.
Llapis, adaptador, goma, bolígrafs, regles, maquinetes de fer punta, clips, faasteners i anelles.
Colors de fusta, ceres toves, retoladors gruixuts i prims, retoladors daurats i platejats.
Retoladors  de pissarra blanca, guixos prims i gruixuts.
Fulls de paper blanc i de colors, paper bàsic, paper vegetal, fulls mil·limetrats, folis quadriculats,
paper d'embalar de diferents colors, cartolines de diferents mides i colors.
Papers de treballs plàstics: seda, crespó, xarol, cel·lofana, goma eva.
Cola blanca, barres de cola, pintura tèmpera, aquarel·la, pintura de vidre, pinzells diversos, tisores, vernís.
Safates multiús, calculadores, folre de llibres.
Elements creatius varis: plomes, pompons, ulls, picarols, purpurina, pals rodons, pals plans, cintes, cordills.
Material d'activitats vàries: disfressa de Carnaval, Cantània, Havaneres, Sardanes.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES:

• Sortides Educació Infantil: es realitzarà una sortida trimestral i colònies a E.I. 5.
  • Sortides Educació Primària: es realitzarà una sortida trimestral i colònies a 2n, 4rt i 6è.

L’import es calcularà per a cada activitat complementària en funció del preu de l’autocar, del monitoratge i del nombre d’alumnes que hi assisteixin.

Aprovat pel Consell Escolar l’1 de juny de 2021.