SETMANA DE PROJECTES

INICIEM LA SETMANA DE PROJECTES!

Un dels trets característics del nostre projecte pedagògic és la diversitat de metodologies que s’utilitzen a l’aula per tal d’aconseguir formar persones del món, responsables, solidàries i compromeses amb l’entorn, amb la llibertat que dona la cultura i amb autonomia per orientar la seva vida. En aquest cas, durant la setmana de carnaval, els infants de La Minerva treballen la seva totalitat de les hores lectives per projectes.

Els centres d’interès han estat diversos al llarg dels anys, enguany el l’enfoc principal L’edifici de l’escola fa 20anys!, ja que la nostra escola té una llarga trajectòria històrica, malgrat fa 20 anys es va edificar l’edifici on ens ubiquem actualment.

Al nostre Instagram es podran seguir totes les activitats relacionades amb els projectes que duran a terme els alumnes a partir de la setmana vinent.