LA NOSTRA ESCOLA AMB ELS AMICS DEL PARC DALMAU

De fa molts anys a l’escola fem servir el Parc Dalmau com a pati i com a escenari de molts actes i altres activitats. Amb l’afany de millorar el nostre entorn més proper enguany participem en un projecte en col·laboració amb els Amics del Parc Dalmau, una entitat calellenca sense ànim de lucre, que vetlla per la preservació del parc. Aquest projecte té l’objectiu de repoblar les zones erosionades del parc amb plantes

forestals autòctones. L’alumnat de 4t és l’encarregat de dur a terme aquest projecte, portant a terme les tasques de plantar i tenir cura dels plançons a l’hort de la nostra escola. Quan el procés de creixement del plançó està a punt es planta al Parc Dalmau per a poc a poc anar-lo reforestant. Activitats com aquestes fan que augmenti el valor de l’alumnat pel mateix parc i estimula l’interès i l’estima dels alumnes per les plantes i per la natura en general.

LLEGIR LA NOTÍCIA