Visita de l’escola AIGEIRA (Grècia)

Visita l'apartat corresponent per veure més informació! Clica aquí

Dilluns 13 vam dedicar una calorosa benvinguda a l’alumnat i mestres de l’escola Aigeira. Els vam voler compartir un tastet de la cultura catalana en un ambient alegre i divertit.

La festa va començar amb tota la gresca d’un autèntic ball de festa major! Els nostres gegants, en Martí i la Vernada, juntament amb els capgrossos, van donar la benvinguda a l’alumnat grec al ritme de la música tradicional. Va ser un inici alegre i festiu que va omplir tot el pati de l’escola. Després, vam formar diverses  rotllanes per ballar tots plegats la sardana “Noces d’Or a Badalona”. Per continuar la diversió, els vam convidar a afegir-se a ballar una versió més animada de la sardana tradicional, titulada “Coti per Coti” del grup The Tyets.

Finalment, el nostre alumnat de 5è va posar el punt final a la rebuda amb un ball de bastons. Aquest ball tradicional català demostra la força, l’habilitat i la precisió dels balladors, i estem segurs que va impressionar molt els nostres convidats grecs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *