Preinscripció Matrícula 21/22

07/06/02021 – Publicació dels llistats:

• Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició. Cliqueu aquí.
  • Publicació de la llista d’espera del centre. Cliqueu aquí.
  • Alumnes preinscrits al centre. Cliqueu aquí.

04/06/2021 – Publicació de l’oferta definitiva de places – Educació Infantil de segon cicle i educació primària 2021/2022. Cliqueu aquí.

07/05/2021 – Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada. Cliqueu aquí.

30/04/2021 – Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions. Cliqueu aquí.

19/04/2021 – Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera

petició amb el barem provisional. Cliqueu aquí.

Les nostres jardineres

Els/les delegats i delegades de classe ens han ajudat a condicionar la terra de les jardineres. Les hortalisses que plantem els nens i les nenes d’Infantil i Cicle Mitjà creixeran ben sanes. Podrem gaudir veient-les créixer i tastant-les.
Moltes gràcies famílies!!!!

Investiguem l’aparell digestiu

Els nens i nenes de 4t, a Coneixement del Medi, estem treballant l’aparell digestiu i, aprofitant això, a Informàtica, ampliem els nostres coneixements fent cerca d’informació.
A més a més, aprenem a fer ús de les presentacions Google, d’aquesta manera quan siguem grans podrem fer unes… Llegeix més»