ATENCIÓ! PLACES COMPLETES!

Tenim totes les places cobertes per a les visites presencials. No dubteu en trucar-nos perquè us puguem oferir altres possibilitats de conèixer la nostra escola.

Telèfon de l’escola: 933143719

A partir del dia 8 també podreu gaudir d’un itinerari virtual que penjarem aquí mateix.

Les nostres jardineres

Els/les delegats i delegades de classe ens han ajudat a condicionar la terra de les jardineres. Les hortalisses que plantem els nens i les nenes d’Infantil i Cicle Mitjà creixeran ben sanes. Podrem gaudir veient-les créixer i tastant-les.
Moltes gràcies famílies!!!!

Investiguem l’aparell digestiu

Els nens i nenes de 4t, a Coneixement del Medi, estem treballant l’aparell digestiu i, aprofitant això, a Informàtica, ampliem els nostres coneixements fent cerca d’informació.
A més a més, aprenem a fer ús de les presentacions Google, d’aquesta manera quan siguem grans podrem fer unes… Llegeix més»

Recull informatiu 20-21

Al Recull Informatiu del curs 2020/2021 podeu trobar la informació bàsica i necessària per a aquest curs tant excepcional. A més, trobareu totes les autoritzacions que cal retornar omplertes i signades.

Clica aquest enllaç.