Projecte Erasmus+

Durant el curs 2021-2022, seguint els objectius del projecte de direcció, l’equip directiu i el departament d’anglès van treballar conjuntament per presentar el projecte “Let’s make a circle” a la convocatòria del programa Erasmus+ KA122.

Al juny el nostre projecte va resultar seleccionat, amb una puntuació d’excel·lent, pel MEC (Ministerio de Educación y Ciencia) amb la corresponent subvenció de la Unió Europea.

Els objectius principals del projecte són:

• Millorar la competència lingüística de l’alumnat en llengua estrangera.
  • Potenciar la internacionalització del centre.
  • Consolidar la línia d’escola compartida cap a la sostenibilitat.

Els protagonistes de les activitats i la mobilitat del projecte seran els i les alumnes de 6è, que treballaran conjuntament amb l’alumnat de dues escoles europees. Tot i així, tota l’escola es veurà beneficiada ja que l’alumnat de 6è compartirà els aprenentatges amb tota la comunitat.

L’equip de mestres també rebrà formació específica per millorar les seves competències i traslladar-les a la resta dels mestres i aplicar-les al seu dia a dia a les aules.

ENDINSA’T A DESCOBRIR EL PROJECTE!

Mobilitat d’alumnes

Mobilitat de mestres

PARTICIPACIÓ AMB PROJECTES D’ALTRES ESCOLES EUROPEES

El projecte “Let’s make a circle” està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquesta publicació es responsabilitat exclusiva de l’escola La Caixa i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per la Internacionalització de la Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que pugui fer-se de la informació aquí difosa.