Setmana Cultural: “Un món d’olors i colors”

De l’1 al 5 de març, a l’escola La Caixa hem celebrat la setmana cultural i hem convertit el centre en “Un món ple d’olors i colors”.

Durant aquesta setmana, la programació s’ha organitzat en funció del tema escollit, les plantes, i hem ofert a l’alumnat diversitat d’activitats: dossiers, tallers, manualitats i sortides a través de les quals es pretén treballar d’una forma significativa i funcional per assolir i consolidar continguts de forma divertida i motivadora. A més d’aprofundir en el tema escollit, la setmana cultural ha donat la possibilitat de dur a terme un procés d’aprenentatge integral a partir de treballar les diferents competències de manera interrelacionada.

Durant aquest període, les les famílies també han col·laborat: ens han ajudat a arreglar les jardineres per a poder plantar i han participat en un concurs fotogràfic. Moltíssimes gràcies!

Us compartim aquí algunes fotos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *