Projecte ERASMUS+

Sí, ho has sentit bé: PROJECTE ERASMUS+!!

El nostre projecte “Let’s make a circle” va resultar seleccionat, amb una puntuació d’excel·lent, pel MEC amb la corresponent subvenció de la Unió Europea.

Això vol dir que durant tot el curs treballarem amb l’alumnat de 6è conjuntament amb altres escoles europees i viatjarem per visitar-les i intercanviar experiències. Treballarem la sostenibilitat, ens donarem a conèixer a Europa i millorarem competència lingüística en anglès.

Per més informació sobre el nostre projecte continueu visitant el nostre web en l’apartat Erasmus+ o bé clicant aquí

Segueix-nos també a Twitter i Instagram!

Aquesta setmana passada, hem realitzat la primera mobilitat!

Comissió Sostenibilitat | Ampa Escola Puiggraciós La cap d’estudis i un dels mestres d’anglès han viatjat a Lisboa per formar-se en temes de sostenibilitat. Han treballat força i han adquirit moltes destreses i coneixements que compartiran amb tota la comunitat educativa.

Fins ara coneixíem molt bé les 3R (reduir, reciclar i reutilitzar) però hi ha d’altres i més importants, les sabries enumerar?

Estigueu atents i atentes al web i les xarxes socials per descobrir-ho!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *