Comiats

Quin divendres d’emocions!  Vídeos, cançons, orles, abraçades… tot això va fer saltar les llàgrimes d’alegria a més d’un.

Al matí vam celebrar el final d’etapa de l’alumnat d’I5 i a la tarda, els i les més grans de l’escola, l’alumnat de 6è, s’acomiadaven d’una etapa a l’escola. Quina decoració més bonica van fer les famílies i quina elegància els nens i les nenes. També va haver vídeos, un espectacle sorpresa d’un ImproShow que ens va treure unes rialles, orles i un ball sorpresa per part de l’alumnat. A més, a més d’un bon berenar!

Molts d’ànims, alumnes de 6è, en la nova etapa que ja comença!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *