Robots a 4rt

Els alumnes de 4t som la classe dels Robots, hem fet un projecte per saber i aprendre coses d’ells.  Hem treballat en grups cooperatius, en parelles i també de forma individual. Cadascú ha pensat, dissenyat i construït el seu propi robot amb material reciclat. Hem fet exposicions orals davant dels companys/es.

Un dia va venir a l’escola en Jaume, el  pare de l’Isaac, a mostrar-nos un robot 4×4 que havien construït i programat a casa. A més, ens va ensenyar com programar-lo i ho vam intentar fer tots junts. Moltes gràcies Jaume per venir. Ens va agradar molt!!!

Entre tots, hem dissenyat i dibuixat la mascota de la classe i l’hem batejat amb el nom de Bob.

La classe dels robots

?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *