Mas Marcè (CI)

El passat divendres 12 d’abril, l’alumnat de cicle inicial vam anar d’excursió al Mas Marcè de Siurana d’Empordà.

Vam fer diferents tallers d’experimentació amb productes provinents de les ovelles i vam aprendre moltes coses. Ens van ensenyar com es feien els recuits de drap i en vam poder fer un. Després, ens van ensenyar a pentinar la llana amb les cardes i la vam preparar per poder fer el taller. També vam anar a veure les ovelles al corral i vam donar el biberó a uns xais orfes. Seguidament, vam anar a veure la zona on envasen els diferents productes làctics per poder-los distribuir a restaurants i supermercats.

Ens ho vam passar súper bé i no vam parar de fer coses durant tot el dia!

Rodajoc 4t

El divendres 5 d’abril, els alumnes de 4t vam participar a la 10ª edició del Rodajoc de Vilafant. És una activitat intercentres que gira al voltant de la temàtica dels jocs multiculturals i que està impulsada i organitzada pels mestres d’Educació Física dels centres participants amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’INS de Vilafant, el Servei Educatiu de l’Alt Empordà, el Consell Esportiu de l’Alt Empordà i la Diputació de Girona.

Es realitza un circuit de jocs, dinamitzat per alumnes de 3r d’ESO de l’INS de Vilafant.

Ens ho vam passar molt bé i vam fer nous amics!

Descobrim Navata: els edificis

L’11 d’abril els nens i nenes d’EI hem anat a fer una passejada pel poble tot observant els diferents tipus d’edificis que hi ha: N’hi ha de nous i n’hi ha d’antics, hi ha cases grans i més petites, amb jardí i sense, adossades i aïllades… també blocs de pisos a la carretera. Després hem anat a jugar una estoneta al parc que hi ha darrera dels pisos.

Paraules amables

El passat 13 de març, els alumnes de 4t vam realitzar una activitat sobre com parlar als nostres companys i companyes de forma amable i fer-nos sentir bé els uns als altres. L’activitat la va dinamitzar la Kumba, la nostra referent del programa “Sigues Tu” de la Diputació de Girona. Ens ho vam passar molt bé, però també vam aprendre una mica més què és això de l’empatia i com cuidar-nos millor per tenir un bon clima de treball.

Moltes gràcies Kumba!