Lletres a les aules CM

L’escola sol·licita cada dos anys el programa “Lletres a les aules” pels alumnes de cicle mitjà. Aquest, és un programa de foment de la lectura que permet apropar l’alumnat a la literatura, rebent la visita d’un escriptor a l’escola després d’haver llegit un dels seus llibres.

Enguany, hem treballat a l’aula el llibre Pinyons de maduixa de Josep Gòrriz i, posteriorment, ha vingut a l’escola el seu autor.

Ens vam reunir els alumnes de cicle mitjà a l’aula de tercer  i, en Josep Gòrriz, ens va fer una llarga xerrada sobre la seva infància i el perquè va decidir dedicar-se a aquesta professió.

En finalitzar la xerrada, ens va fer un sorteig i va regalar dos dels seus llibres als alumnes guanyadors.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *