Consell d’Infants

Com a novetat d’aquest curs, des de l’escola hem engegat una nova forma de col·laboració entre els alumnes i el poble: El consell d’infants.

Cada grup-classe ha valorat a nivell d’aula quins aspectes del poble o l’escola es podrien millorar. També han pensat en actuacions que ells podrien fer pel seu municipi.

Una vegada recollides aquestes propostes de millora, es va escollir un representant de cada aula perquè les presentés a l’assemblea d’infants que es va celebrar el passat 30 de gener. En aquesta assemblea, es van escollir les propostes finals que es portarien a l’Ajuntament de Navata.

Finalment, les dues representants del consell d’infants de l’escola (l’Alèxia de 5è i la Isaura de 6è) van portar les propostes finals a la reunió del Consell d’Infants que es va desenvolupar el passat 6 de febrer a l’Ajuntament de Navata.

Va ser tot un èxit!

Estem molt contents d’haver pogut col·laborar amb el poble.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *