ELECCIONS AL COMITÈ VERD 2018-19

Els alumnes de l’escola estan molt conscienciats amb la importància del medi ambient. Per això durant el mes d’octubre han tingut lloc les eleccions dels nous membres per al Comitè Verd de la nostra escola.

Els alumnes dels cursos de 4t, 5è i 6è van preparar uns cartells per tal d’exposar el seu projecte i com ells podem ajudar al centre. A continuació es van exposar als passadissos de l’escola i aquests feien molt de goig.

Durant la setmana següent els candidats van anar a explicar les seves propostes a altres cursos per tal que aquests el dia 24 els escollissin.

El dia 24 tots els alumnes van anar a votar. Cada nen sabia qui volia que el representés. Un cop tots els alumnes de l’escola van votar es va fer el recompte i uns representants de l’escola van passar per les classes per anunciar quins nens havien estat els guanyadors. Van sortir dos nens de cada grup i a dies d’ara ja estan posats en marxa per mantenir la nostra escola més ecològica reunint-se cada dijous a l’hora del pati.