JA TENIM CAP GROS DEL GUINOVART!

Aquest curs, a partir d’una proposta de l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Castelldefels, a l’escola, amb l’alumnat de 4t, hem elaborat el CAP GROS del  JOSEP GUINOVART,  l’artista que dona nom al nostre centre.

El Marc, un tallerista que te molta experiència en la realització de titelles i cap grossos, ha estat el nostre mestre en aquesta activitat artística i plàstica.

Els nostres alumnes han gaudit molt en la seva  creació, ja que ha estat un procés molt participatiu i molt enriquidor.

Ara ja tenim un element molt típic i lúdic que pertany a les nostres festes populars.