TROBADA VIRTUAL DELS DELEGATS I DELEGADES VERDS DE LA XARXA DE LES ESCOLES DE CASTELLDEFELS PER LA SOSTENIBILITAT

El passat 18 de maig vam celebrar a l’escola la trobada virtual dels delegats i delegades verds que formen part de la xarxa d’escoles de Castelldefels per la sostenibilitat. Enguany el tema central s’anomenava “Dona-li la volta” i es referia al consum que fem respecte la roba.

Els alumnes de 4t van ser els nostres representants en aquesta trobada. Van treballar diferents aspectes del tema en grups petits per fer-se “experts” del consum de la roba.

Des del Comitè Verd agraïm al grup de 4t la seva implicació i participació en el projecte. Ho veu fer molt bé, felicitats!!