TROBADA DE DELEGATS I DELEGADES VERDS/ES A LA FINCA LES ACÀCIES

El dimarts dia 24 de maig de 2022 va tenir lloc la trobada d’intercanvi de comitès ambientals d’alumnes a la Finca de les Acàcies. Hi vam anar els alumnes del comitè verd de diverses escoles de Castelldefels. Primer ens vam separar per grups, i vam fer un joc per conèixer-nos. Després vam fer quatre tallers diferents:

Visita a la finca: vam veure l’hort i vam aprendre que hi ha plantes que necessiten suports per créixer, i que la millor orientació per plantar es el sud. També vam veure unes gallines que van néixer a l’hort.

Taller de planters: vam aprendre a plantar llavors i a distingir-les. També vam aprendre a com era la millor terra per plantar

Bosc comestible: A la finca tenen un bosc ple de plantes medicinals i comestibles. Ens van ensenyar què es un hotel d’insectes i vam plantar moltes plantetes aromàtiques al voltant dels arbres del bosc, per protegir-los.

Compostatge: van anar a veure uns compostadors i va aprendre què es pot tirar a la compostadora i què no.

El Comitè Verd ♻