TROBADA DE COMITÈS 2023

El passat dimarts 6 de maig vam assistir a La Trobada de Comitès Ambientals que es va celebrar a la Finca Les Acàcies de Castelldefels.

Va ser una jornada on vam poder compartir experiències amb la resta de delegats i delegades dels altres centres i vam aprendre coses noves relacionades amb el reciclatge, el compostatge, la cura i tractament de l’hort així com de les plantes en general.

Els nostres delegats i delegades van explicar a la resta d’escoles participants l’activitat de l’Ecovalor enfocat als ODS que vam celebrar recentment. Aquesta activitat la vam realitzar un matí aparellant els grans amb els petits. Prèviament el Comitè Verd va preparar els ODS en cartells i els va col·locar en diferents espais de l’escola, cada ODS li correspon un color i l’activitat consistia en parelles buscar els cartells i pintar del mateix color l’ODS que tenien en blanc i negre. L’objectiu de l’activitat era conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible i fomentar la relació entre l’alumnat de l’escola.

Aprofitem per felicitar els nostres delegats i delegades que ho van fer molt bé i ens van representar amb molta energia i il·lusió.

Molt bona feina delegats i delegades i moltes gràcies!!!