LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ!

HOLA FAMÍLIES!

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem celebrat l’arribada de la Primavera! VISCA, comença el bon temps!

Abans de les vacances de Setmana Santa, els nostres nens i nenes van portar flors per decorar el pati i l’hort de l’escola i per celebrar que la PRIMAVERA ja havia arribat. Quantes flors de diferents colors! Ara toca regar les plantes per ta que floreixin i es facin ben grans.

Després, vam anar a sortir a passejar pel bosc del costat de l’escola per recollir tresors que ens ofereix la natura: pals, pedres, fulles, pinyes, fruits, flors…  i apropar-nos a l’entorn tan privilegiat que tenim aquí al costat.

Amb tots els tresors que vam trobar, hem decorat el nostre passadís! Ha quedat molt bonic!

I, per acabar la celebració, alguns pares i mares de l’escola van venir a preparar-nos una estupenda macedònia. Nyam, nyam…, que bona! Aprofitem per donar les gràcies a aquests pares i mares que ens van ajudar!  GRÀCIES!!!!!

Us deixem algunes fotografies per tal que les gaudiu!!!

A reveure!