ENS AGRADA JUGAR AL PATI!

HOLA FAMÍLIES!

Voleu veure lo bé que s’ho passen els nens i nenes al pati de l’escola?

L’equip de mestres d’Infantil oferim diverses possibilitats de joc als nostres alumnes, per tal que cadascú d’ells pugui gaudir amb el que més li agrada.

Els nens i nenes poden jugar al sorral amb les pales i galledes, amb els animals i ninos, amb les fustes per fer fantàstiques construccions, amb els cotxes a la carretera, a les castes, a fer cuinetes, amb les pilotes… I, fins i tot, un dia traiem una petita biblioteca al pati. Què bé s’està mirant un conte al sol!

Us donem les gràcies per la vostra col·laboració en les estris de la cuineta del pati, ha sigut tot un èxit! Recordeu que si teniu algun utensili de cuina que ja no utilitzeu, estarem encantats de rebreu! Gràcies a tots i totes!

Dintre d’algunes setmanes, arribarà una sorpresa al nostre pati… Ja la descobrireu!