ELS NENS I NENES DE 3r VISITEN LA CLASSE DE “LES TORTUGUES DE MAR” (P4)

Hola a tothom!

Fa pocs dies els nens i nenes de P4 van rebre una visita molt especial i enriquidora i ho volem compartir amb vosaltres!

Els nenes i nenes de P4 estant fent un projecte sobre la ciutat de Castelldefels i, com que els alumnes de 3r tot just han acabat el seu treball sobre la mateixa ciutat, han anat a la classe de “Les tortugues” a contestar les preguntes dels petits i a explicar-los un munt de coses interessants! Han vingut a fer-nos una xerrada d’experts i ho han fet molt i molt bé. FELICITATS, FENICIS I GRECS! SOU UNS CAMPIONS!

Els alumnes de 3r volen compartir amb nosaltres les fotografies d’aquella trobada! Gràcies, Enric! Esperem que tots les gaudiu!

Esperem que aviat es pugui repetir! GRÀCIES!