ELS DILLUNS A LA TARDA… RACONS INTERNIVELL!

Hola famílies,

Us volem ensenyar algunes fotografies dels racons que fem els dilluns a la tarda amb tots els nens i nenes de l’Educació Infantil! Durant el 1r trimestre només participaven els alumnes de P4 i P5, però aquest 2n trimestre ja s’han afegit els petits del Parvulari!

Els dilluns a la tarda, els infants de P3, P4 i P5 es barregen en 8 grups i, aquests, van participant en un racó diferent cada setmana: “El racó de la plàstica, el de Creative english i English games, el racó de matemàtiques, el dels jocs de taula, la ludoteca, el racó dels experiments, el racó de les emocions i el racó de la psicomotricitat i ZUMBA”!

Amb aquesta manera de fer els racons, aconseguim que els nens i nenes es relacionin amb els alumnes d’altres classes, que els alumnes més grans ajudin als petits, que els petits aprenguin dels més grans (models), treballar amb grups més reduïts… És molt enriquidor per tots i totes! I ens ho passem PIPA!

Fes-hi un cop d’ull:

Seguirem passant-ho bé!

Fins el proper dilluns!!!!!