EL PATGE DELS REIS MAGS VISITA L’ESCOLA

HOLA FAMÍLIES!

El passat divendres 19 de desembre, a la tarda, ens va venir a visitar a l’escola un dels patges dels Reis Mags, el patge més simpàtic de tot l’Orient.

DSC01020

Els nens i nenes van fer les cartes de la classe i li van entregar; a veure si hem sigut bons i, els reis mags, ens han deixat alguna sorpresa a la tornada de les vacances.

Va ser una tarda màgica, els nens i les nenes van gaudir molt! És preciós veure les seves cares d’alegria, d’emoció…

Gràcies AMPA per fer possible aquests moments màgics i gràcies al PATGE REIAL que porta dos anys visitant-nos i fent-nos gaudir!

Petons per tots ells!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *