L’AMPA de l’escola amb La Marató

L’AMPA de l’escola organitza per tercer any consecutiu una festa solidària per recaptar fons per La Marató de TV3 el 26 de novembre.

Enguany es celebra el 25è aniversari de La Marató i la temàtica escollida és “Ictus i lesions medul·lars”. Al matí es farà una jornada de reflexió per conèixer els ictus i les lesions medul·lars i cerebrals de la mà de professionals i testimonis de persones afectades.

Per la tarda s’han organitzat una sèrie d’activitats que es realitzaran a la nostra escola, a la qual s’accedirà amb una entrada de 2.50€ que es destinaran íntegrament en donatiu per a La Marató.

El programa provisional de la jornada és aquest:

17.30h: Actuacions de dansa amb Magical Bollywood, Beat Urban i Funkdation.

18.30h: Tastet de cultura popular i tradicional: Taller de Castellers, visita de gegants, pilar solidari ball de gegants i música tradicional.

19.30h: Percussions per a la Marató: Krestatum i Tabalers del Pollo.

20.00h: Concert Solidari.

Altres activitats:

17.30-19.00h. Puzzle gegant per a La Marató. Contacontes solidari.

19.00-19.30h: Xocolatada solidària.

19.55-20.00h: Fotografia de grup “Tots amb La Marató”.