Eleccions al Consell Escolar

Enguany es convoquen eleccions per renovacions totals i/o parcials dels Consells Escolars dels centres educatius públics.

En el cas de la nostra escola, s’han de cobrir tres vacants del sector de famílies.

Us animem a què us presenteu a formar part d’aquest òrgan del centre en el qual prenem decisions importants quant al funcionament de la nostra escola i traspassem informacions d’interès comú.

Les famílies que estigueu interessades en formar part del Consell Escolar, heu de passar per Direcció, on formalitzarem la vostra candidatura. Teniu fins el 24 de novembre per a presentar-vos com a candidats/es.

El dia 30 de novembre és el torn de les famílies per votar els candidats que es presentin. La mesa electoral (els vocals de la qual, es conformen per sorteig) i la Directora estarem des de les 9.00h fins a les 16.45h a la Sala de Mestres per a què exerciu el vostre dret a vot.