Futbol femení

Han visitat la nostra escola l’Adriana Martín i l’Anaïr Lomba del primer equip de futbol de l’Espanyol. L’Adriana està en actiu però l’Anaïr s’ha retirat fa pocs mesos degut a què les lesions del seu genoll l’han fet aturar-se.

Els alumnes de 5è van preparar un bon grapat de preguntes per fer-lis i ha estat una activitat molt enriquidora. Aquesta activitat se’n desprèn del projecte interdisciplinari “Dones”, en què la classe va treballar al voltant de les noies esportistes.

Ens han parlat dels llocs on han viscut, lesions que han patit, números amb els quals han jugat, quina alimentació tenen, quan entrenen… Però, sobretot ens han transmès amb l’alegria de les seves cares, la passió per un esport. Estem molt agraïdes de l’esforç que han fet per venir a l’escola. Ha estat meravellós veure la seva naturalitat i paciència.

Ens han signat autògrafs a tothom i ens han convidat a veure el seu partit d’aquest dissabte a l’estadi Dani Jarque. Ha estat increïble tot plegat.

A les darreres dues temporades el boom del futbol femení ha fet que augmentin les inscripcions de nenes als Clubs en un 150%. Ens alegrem moltíssim d’aquestes dades i no volem deixar de mencionar que a la nostra escola hi ha molta afició per aquest esport i hem tingut i tenim actualment jugadores boníssimes que ens fan sentir molt orgulloses.

Podeu veure les fotografies clicant aquí