Colònies 2023 a la nostra escola

Famílies, nens, nenes, mestres !!!

Els dies 15, 16 i 17 de maig els alumnes de EI5, 2n, 4t i 6è, van passar uns dies a topeeeee a Caldes d’Estrac. Els més petits era el primer cop que marxaven una nit fóra amb els seus amics/es de classe, i van venir súper contents 😉 Els nens i nenes de segon van fer un munt d’activitats en dos dies sense parar !!! I tant els alumnes de 4t com de 6è, van estar tres dies fantàstics aprofitant el màxim les activitats a l’aire lliure i la piscina de la casa de colònies.

Vingaaaaaa us deixo a continuació imatges i algun vídeo de petits grans moments i records que sumen i creen vincles entre alumnes i mestres que van conviure amb tots ells i van poder gaudir de l’experiència tots plegats.

Gràcies a tothom pel recolzament, les ganes i la il·lusió quan es preparen uns dies de sortida tan especials pels infants i especialment, moltes gràcies al professorat que hi va estar allà amb cada nen /a, al seu costat, sumant moments i compartint aquests dies tan macos.

Aquí teniu el recull de FOTOS COLÒNIES 2023  VIDEOS