CARNAVAL MARAGALLO!!!

Us volem explicar que estem guarnint els nostres passadissos inspirant-nos en l’UNIVERS com a centre d’interès, temàtica al voltant de la qual hem pensat la nostra festa de CARNAVAL i les nostres DISFRESSES.

Cada classe, a més, està en plena preparació d’un treball plàstic a partir de la temàtica. Així:

P3 i P4 faran una màscara amb diferents materials i textures que es divideix en dos parts: el sol i la lluna.

P5A i P5B faran un barret on dibuixaran diferents elements de l’espai.

Els nens i nenes de 1r tenen previst fer un experiment a partir d’un coet. Agitaran té dins una ampolla de plàstic i es produirà una explosió!!! També prepararan un coet gegant!

La classe de 2nA està treballant al voltant dels planetes: fent investigacions, cerques i decoració amb ells.

Els infants de 2nB treballaran les constel·lacions; més concretament, lOssa Major. També faran la visualització d’un vídeo sobre el Big Bang per saber lorigen de tot el que som.

A 3r es treballen els estels fugaços! Els faran en tres dimensions i també buscaran informació sobre ells aprofitant els trenta minuts de lectura.

El grup de 4t construirà uns mòbils en grup de llunes i sols.

A 5è faran una feina d’investigació sobre l’univers, Space Oddity, el Galileo Galilei i el Big Bang!

Els més grans de l’escola, els nanos de 6è, treballaran astronautes i planetes amb volum. També, aprofitant la franja d’expressió oral, buscaran informació i la compartiran mitjançant treball en parelles!

A més d’aquestes feines, arribarà el Senyor Carnestoltes el proper dilluns i començaran les consignes. Cada dia de la setmana haureu d’acomplir una sinó els policies de 6è ens posaran una multa!!

Finalment, per tancar la setmana de carnaval, farem una rua pels voltants del barri de l’escola.

Us hi esperem a tots i totes!

I recordeu… Per Carnaval, tot s’hi val!!!

->veure-ho en pdf