20a Cantata 2024 “Canviar-ho tot”

El divendres 10 de maig de 2024, l’alumnat de 6è de totes les escoles de primària del Prat, van poder gaudir del tradicional acte artístic de la nostra ciutat al CEM Julio Méndez. Una trobada entre alumnes de Teatre i de Música de l’Escola d’Arts en Viu, amb els infants de 6è que canten a l’uníson totes les cançons que han preparat al llarg del curs amb el professorat de música de les escoles de primària, i interpreten la Cantata “Canviar-ho tot” on es fomenta el valor de l’amistat entre joves, que comparteixen consells de com ajudar-se a superar les pors i les incerteses dels canvis.

Repertori:

1. Obertura: He rebut un missatge
  2. Hip Hop
  3. Vull ser Valent
  4. Canviar-ho tot
  5. Final: He rebut un missatge
  6. Sardana

Gràcies a IntersEccions, Escola d’Arts en Viu, professorat de música i alumnat de 6è per fer-ho possible. I gràcies famílies per compartir aquest dia tots/es plegats/es.

Aquí teniu un recull de totes les images del dia amb les nenes i nens de 6è de la nostra escola.

FOTOS I VIDEOS 20a CANTATA 6è 2024