VISITEM ELS GEGANTS DE MATARÓ

Els nens i nenes d’I3 el dijous 2 de maig vam anar a l’Ajuntament de Mataró per poder veure els Gegants i Capgrossos de Mataró. Ha estat tot una aventura, primer vam baixar caminant fins a l’Ajuntament, allà vam conèixer la història d’en Robafaves i la Geganta.

Quan vam acabar vam anar al parc de la plaça de les Tereses a esmorzar i a jugar una estoneta, i per acabar la sortida, vam pujar en l’autobús número 7 que ens deixava a prop de l’escola. Ens ho vam passar genial!!

Us deixem un recull de fotos de les nostres aventures per Mataró, cliqueu a la imatge.

A 5è descobrim l’ILURO

Aquestes darreres setmanes els alumnes de 5è han dut a terme dues activitats relacionades amb el descobriment de la nostra antiga ciutat Romana l’ILURO. Van poder gaudir d’una visita guiada pels carrers més importants del centre de la ciutat on van poder observar en primera persona restes Romanes. També van fer un taller per reconstruir la ciutat tenint en compte les parts més importants (muralla, necròpolis, domus…) en una maqueta, es van disfressar de romans i van fer una visita al Museu de Mataró Can Serra.

5è i 6è Jocs Florals de Sant Jordi 23-24

El darrer dia 23 d’abril per celebrar la diada de Sant Jordi, els alumnes de 5è i 6è van participar en els jocs florals. L’activitat consistia a continuar un text narratiu per parelles, tenint en compte l’estructura d’aquesta tipologia de text. Totes les propostes van ser tan dividides, màgics, misterioses i esbojarrades que el jurat ho va tenir ben difícil per triar als guanyadors. Durant l’entrega de premis es van llegir diverses creacions i vam poder gaudir d’un dia de lectura tots plegats.

Aquí teniu un recull d’imatges:

TEATRE DE MÀGIA “LI CAÇADORI DE CONTES”

Dilluns 22 d’abril al matí va venir a l’escola una gran artista a fer-nos un teatre de màgia pels nens i nenes d’Educació Infantil.

Gràcies a la seva màgia vam poder escoltar un contes que ens parlava de les barreges dels colors.

Els infants van gaudir moltíssim i volen repetir-ho l’any vinent!

Cliqueu a la imatge per observar les fotografies.

SANT JORDI A INFANTIL

Els nens i nenes d’infantil hem estat fent diferents activitats relacionades amb tot el que envolta la festa de Sant Jordi. Ens hem inventat un conte, hem preparat un punt de llibre pels padrins lectors, els quals, ens van estar explicant contes. També vam venir les famílies a fer-nos de contacontes. Dilluns a la tarda vam ensenyar les nostres histories a la resta del cicle i ens van regalar un conte per l’aula, per la gran feina feta. I el dia de Sant Jordi a la tarda ens portem a casa un detallet que vam fer nosaltres mateixos. Quina setmana plena d’emocions!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies dels nens i nenes d’educació infantil.