18març#joemquedoacasa

Cada matí podem estar ben informats en 15 minuts amb l’InfoK

Una rutina d’exercicis de 20 minuts per a l’estona de moviment.

Us podeu aprendre aquesta coreografia? Només dura uns 3 minuts!

18/3

• Dibuixar el nostre entorn: Avui podem aprofitar per dibuixar objectes que tenim a casa. Una altra idea és dibuixar el que veiem des del nostre balcó o finestra!

• Per fer una manualitat ben divertida, avui us proposem fer pasta de sal!

18/3

• Smartick. Us ofereix 15 minuts d’activitats matemàtiques senzilles i divertides, adaptades a cada infant. Podeu donar-vos d’alta amb una prova gratuïta per als propers 15 dies.
  • Llegiu un conte curt que tingueu a casa diverses vegades. Graveu el conte amb la gravadora de veu del telèfon o de la tauleta. Envieu el conte a algun amic o familiar per a que es posin ben contents!!
  • Veiem uns dibus en anglès? TrollsPeppa PigRobocar
18/3

• Segon tutorial per continuar aprenent a fer anar l’Scratch 3.0. No us el perdeu, que la cosa es torna interessant!
  • Manualitat: Podeu crear un futbolí a partir d’una capsa de sabates?
  • L’alumnat de 6è heu d’entrar al vostre Classroom, hi trobareu moltes coses a fer!
Ens estan arribant consultes sobre si posarem propostes més tipus “Deures” a l’alumnat, tal i com han fet altres centres.

De moment la consigna que tenim des del Departament d’Educació és no avançar temari i oferir propostes optatives que tots els nens i nenes puguin seguir des de casa (fet que és complicat, ja que no tothom té la mateixa accessibilitat a les xarxes).

Tot i així, des de l’Escola estem cercant activitats atractives i diversificades que anirem explicant-vos els propers dies. Si no hi ha canvi de criteri del Departament d’Educació, seran propostes de realització voluntària i no qualificables.

A partir de demà també tindreu adreces de correu electrònic per a cada nivell, per poder contactar amb les mestres.

A mesura que hi hagi novetats per part del Departament d’Educació, us anirem informant.