AFA Verdaguer

L´AFA (associació de famílies d’alumnes) es una entitat sense ànim de lucre. Les seves funcions principals són:

• Representar les famílies de l’alumnat del centre i promoure la seva participació en les activitats de l’Escola.
  • Organitzar esdeveniments durant el curs (castanyada, carnaval, sopar de fi de curs…).
  • Oferir serveis a les famílies: acollida matinal, menjador, extraescolars, venda de llibres…
  • Implementar el projecte SORELL (Reutilització de llibres de text).
  • L’AFA també participa en la presa de decisions de l’escola mitjançant un representant al Consell Escolar.

Per una bona gestió d´AFA, no val només la col·laboració dels membres de la Junta, cal també la tots els socis/es. Si pertanys a l’AFA podràs gaudir de:

• Accés a un ampli ventall d’activitats extraescolars
  • Projecte SORELL (socialització i reutilització de llibres de text en bon estat)
  • Tallers per a pares i mares i partits de futbol de pares, mares i nens/es
  • Rua de Carnaval

Suma’t a l’AFA del Verdaguer, JUNTS FEM ESCOLA!

Enllaç web AFA    –      Enllaç Facebook AFA  –  Fitxa socis AFA