17MARÇ#JoEmQuedoACasa

Cada matí podem estar ben informats en 15 minuts amb l’InfoK

No ens oblidem, tot i estar a casa tancats, de mantenir una bona forma física:  Aquí teniu una classe de pilates per a principiants que podeu fer totes i tots a casa!

17/3

Podeu fer un dibuix dels contes que veieu. Escriure el títol o el nom d’algun dels personatges (P4 i P5). Publiqueu la foto al Facebook de l’Escola!

• Construir un abecedari. Escriure les lletres o feu la seva forma amb plastilina. Decoreu-les i col·loqueu al seu costat un dibuix o un objecte real que comenci per aquesta lletra. Feu una foto i podeu penjar-la com a comentari a la publicació de petits del Facebook!

17/3

• Buscar fotografies antigues a casa i conversar amb la família. Qui surt a la foto? Quan es va fer? Quina edat tenien les persones que hi surten? Què va passar aquell dia?
  • Una mà de contes – Super3. És una web que recull una gran quantitat de vídeos que expliquen contes molt originals. Una veu en off explica la història i s’il·lustra amb tècniques artístiques molt diferents. Podeu mirar el conte i posteriorment fer un dibuix amb dues frases que resumeixin aquest conte. Compartiu al Facebook de l’Escola!
  • Crea la teva sopa de lletres amb les paraules que t’agradin. Els noms dels membres de la família, fruites, verdures, objectes de la llar… https://www.educima.com/wordsearch.php
17/3

• Aprendre a fer anar Scratch 3.0. Aquí teniu els tutorials, podeu fer una estoneta cada dia!
  • Una mà de contes – Super3. Després de veure alguns exemples… podeu imaginar una història senzilla amb dibuixos fets per vosaltres? Si us animeu a gravar-la, podeu penjar-la al Facebbok responent amb un comentari!
  • L’alumnat de 6è heu d’entrar al vostre Classroom, hi trobareu moltes coses a fer!

Recomanacions generals:

• Cal establir un horari i unes rutines diàries. A sota us fem una proposta.

• Organitzeu l’horari amb els infants: ells han de participar i han de prendre algunes decisions.

• L’organització es pot anar fent dia a dia i variar les activitats en funció dels esdeveniments.