19març

Cada matí podem estar ben informats en 15 minuts amb l’InfoK

Pots aprendre la cançó Fa sol, del grup Macedònia i inventar una coreografia.  Ens podeu fer arribar els vostres vídeos als comentaris del fil de Facebook.

19/3

Voleu enviar un missatge a les tutores? Pot ser un audio de veu, una foto d’una feina que feu o el que vosaltres vulgueu! Aquestes són les adreces:

p3a@escolaverdaguerprat.cat

p3b@escolaverdaguerprat.cat

p4a@escolaverdaguerprat.cat

p4b@escolaverdaguerprat.cat

p5a@escolaverdaguerprat.cat

p5b@escolaverdaguerprat.cat

• No us perdeu l’audio Conte La Rosa contra el virus, amb la veu de la nostra mestra de P4, la Ramona. Trobareu les imatges d’aquest conte AQUÍ,
  • Avui us proposem fer construccions amb canyetes i plastilina, tetrabriks, rotllos de cartró de paper, etc. Envia’ns la foto de la teva creació al Facebook de l’Escola i comenta les creacions dels teus companys i companyes!

• Jugar al Bingo (numeració del 1 al 10). Podeu fer els cartrons amb els vostres fills i filles, però també hi ha la possibilitat de descarregar-los:  Aquí teniu una pàgina on podeu trobar cartrons ja fets.

• Cantar una cançó en anglès.  Tria una del Symbaloo de l’escola.
19/3

• Repasem les taules de multiplicar.  Aquí trobareu una pàgina que us pot ajudar.
  • Feu un collage amb revistes, diaris, macarrons, mongetes… Imaginació al poder!
  • Envia un email a la teva mestra!!Voleu escriure un missatge o enviar una foto a les tutores? Els grups de primària heu de posar al “assumpte” el nom de la mestra amb qui voleu parlar. Aquestes són les adreces:

primer@escolaverdaguerprat.cat

segon@escolaverdaguerprat.cat

tercer@escolaverdaguerprat.cat

19/3

• Tercer tutorial per continuar aprenent a fer anar l’Scratch 3.0. Avui creareu el vostre primer videojoc!
  • Smartick. Us ofereix 15 minuts d’activitats matemàtiques senzilles i divertides, adaptades a cada infant. Podeu donar-vos d’alta amb una prova gratuïta per als propers 15 dies.
  • Us proposem aquesta comprensió lectora en castellà (4t i 5è).
  • Expresión escrita en castellano: Nos metemos en la cocina!!! Tenéis que ayudar a preparar algún plato. Después podéis escribir la receta.Ya sabéis como hacerlo!
    • Estad bien atentos en la elaboración.
    • Haced una nube de palabras que incluya: nombres de los alimentos, nombres de los utensilios y acciones que se necesite (cortar, pelar…).
    • Escribid vuestra receta utilizando tres partes bien diferenciadas: ingredientes, utensilios y pasos a seguir.
    • No olvidéis el título y la frase final y tampoco disfrutar de vuestro plato !!!!
  • Podeu enviar les respostes de la comprensió lectora i una foto de la recepta que heu escrit a les tutores de 4t i 5è fent ús de les adreces d’e-mail de la classe. Recordeu de possar a l’assumpte el nom de la vostra mestra i de sinar al final de l’E-mail per a que sàpiguen qui sou!

quart@escolaverdaguerprat.cat

cinque@escolaverdaguerprat.cat

• Sisè ja maté una comunicació diària amb els tutors mitjançant el Google Classroom. Si teniu algun problema per accedir, podeu escriure un missatge a sise@escolaverdaguerprat.cat.
L’Escola ha posat a l’abast de l’alumnat i les famílies adreces de correu de l’Escola per tal que l’alumnat pugui tenir contacte amb les mestres tutores.

En cas que escriviu un e-mail, recordeu d’identificar-vos quan el signeu. Les mestres us respondran tan aviat com els sigui possible!