LA TARDOR A P3

Aquest curs les nenes i els nens de P3 han viscut moltes experiències relacionades amb la tardor: han pintat, han tastat fruits típics, han utilitzat lupes per veure elements de la tardor en dimensions més grans, han celebrat la castanyada…. Aquí us deixem un… Llegeix més»

P5. Activitats de tardor

El dia 30 d’octubre a l’escola vam celebrar una Castanyada diferent perquè enguany no ens han visitat les famílies amb les castanyes torrades, però també ens ho vam passar molt bé. Les nenes i nens de P5 van venir disfressats de castanyeres i castanyers i… Llegeix més»

P5. Activitat Sembrem Natura

Les nenes i nens de P5 el passat mes d’octubre van fer una activitat del Servei d’Atenció Ambiental de l’Ajuntament.
Vam parlar del que necessiten les plantes per viure i quines són les seves parts. Després vam tenir l’oportunitat de plantar uns enciams per cuidar a… Llegeix més»

LA CASTANYADA DE 5è

El passat divendres 30 vam celebrar la castanyada a la nostra escola.
Al matí vam esmorzar panellets, castanyes, raïm, magranes, moniato, dàtils… Tot fruits de tardor!!! Després vam veure una pel·lícula que es titula Ana y Bruno, ens va agradar molt.
A la tarda vam gaudir fent… Llegeix més»

Comunicat de la direcció

Benvolgudes famílies,
Us fem a mans un avenç de del Pla d’Obertura que es presentarà demà al Consell Escolar. Podreu llegir el document en detall el proper dijous. Al video trobareu resolts alguns dels dubtes que ens heu fet arribar mitjançant els delegats de l’AFA.
La direcció.

Telegram_Verdaguer_Canals

Benvolgudes famílies,
El proper dimecres aprovarem al Consell Escolar el Pla d’Obertura d’aquest curs 20-21. En aquest document està traçada l’estratègia i mesures que prenem com a centre en el marc de la pandèmia, el podreu llegir publicat a la web el proper dijous.
Al pla establim… Llegeix més»

Welcome back! 2020-2021

Estimades famílies,
Ja queda poc per retrobar-nos. Us fem a mans la nota informativa d’inici del curs 2020-2021. També us adjuntem les darreres informacions oficials que hem rebut en relació als aspectes higiènics i sanitaris.
L’equip del Verdaguer està enllestint l’arribada dels infants a les aules. Us… Llegeix més»

Nota de fi de curs

Benvolgudes famílies,
Us fem a mans la nota de final de curs. A mesura que es vagin aclarint els aspectes organitzatius del proper curs establirem les mesures i canvis organitzatius per entomar el 2020-21 amb les màximes garanties sanitàries i educatives. Us informarem de les informacions… Llegeix més»