L’escola

Us donem la benvinguda a la web del Verdaguer. Aquesta plataforma conté diversos apartats d’informació i el recull de notícies que fan referència a la vida de l’escola. Podreu conèixer qui som, com treballem i per què fem les activitats que, ja des de l’estiu i durant el curs escolar, amb molta il·lusió programem.

Hem escollit el lema “Infants competents, adults lliures”, ja que pretenem contribuir, conjuntament amb les famílies del nostre alumnat, al desenvolupament de totes les capacitats dels nostres nens i nenes. Tots plegats formem una comunitat on els infants es sentiran estimats, recolzats i motivats per aprendre. Treballem per afavorir el desenvolupament integral i harmònic del nostre alumnat amb l’objectiu que esdevinguin ciutadanes i ciutadans autònoms, solidaris i competents. I com més competents siguin, més possibilitats tindran com a adults d’escollir el seu camí.

Benvinguts una vegada més a la nostra escola, benvinguts a la nova finestra on-line del Verdaguer.

M. Paz González