CARNAVAL A P4

Un any més hem celebrat el Carnaval a l’escola. Enguany tots els nens i nenes vam sortir al pati a fer la rebuda a la Reina Carnestoltes i amb el pregó i uns balls ben divertits va començar una de les setmanes més bojes de l’any.

En tots els cursos s’han realitzat les disfresses o una part d’aquesta amb l’ajuda de les famílies. Aquest any estava relacionada amb l’artista que estem treballant dins el Projecte d’escola.

L’AFA com cada any ha preparat el ball de divendres on tots, nens i nenes, mestres i mares hem pogut ballar i divertir-nos d’allò més.

Ha estat una setmana mooooolt divertida!!!!!!

Fins l’any vinent!!!!

Aquí teniu les fotos